Alla inlägg den 19 februari 2010

Av alexochsasan - 19 februari 2010 19:24

Hej igen! Vi har hittat ett par grannar tvärs över oss som är ett gäng på 10 pers och bor i en liten tvåa. Dom är från huvudstaden Brasilia och typ 2 av dom kan engelska. Vi har hängt med dom lite på LAPA, vid stranden och lite vid poolen här nedanför. Dom är ganska konstiga, men rätt trevliga!


Lite bilder från lite randomställen med grannarna. Allt från poolen till gatufester.

    

  

        

Från gatufesten senast lyckades vi även se en kändis. Ni kanske kan lista ut vem det är?

   

Mitt nästa inlägg kommer bli långt och det kommer också bli mitt sista. Måste ta tag i lite småsaker som att typ städa hela lägenheten. Hyresvärden kommer hit imorrn och inspekterar så allt är som det ska, så jag får min deposition tillbaka. Alexander har även varit en tjockis, suttit i hammocken och förstört den lagom mycket. Kommer vara lite lurig och inte säga något, så får vi se om hyresvärden lyckas finna felet.


Känslomässigt tal från Tiger Woods idag förresten. Känner väldans medlidanade för honom..


Pappa Anders: Tack - längtat efter snön ett tag nu!


Tchau

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards