Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

nast sista inlagget fran mig / Alexander

Av alexochsasan - 21 februari 2010 17:41

Tankte skriva ett nar jag kommer hem ocksa sa ni vet att jag mar bra! Har varit i paradiset och har inte haft tillgang till internet men du behover inte vara orolig mamma. Kommer med Iberia 3322 klockan 14,20 till Arlanda imorgon.


Sitter just nu pa Sao Paulos flygplats och vantar in Sasan och varat flyg. Tror Sasan har laget under kontroll och dyker upp snart. Jag har spenderat valdigt manga timmar pa flyg och flygplatser de senaste dagarna (fler h blir det). Har ar grejen, Sasan pastar att nar man flyger sa ar det nagot amne eller nagot med luften som gor att om man ar solbrand sa forsvinner brannan. Jag staller mig valdigt skeptiskt infor detta, kan nagon hjalpa oss med denna fraga? Det betyder ju i sa fall att jag kommer vara vitare an Anders E innan jag ans landat pa Arlanda!


Jattebra summering av Sasan sag jag precis. Kan bara halla med! Fick gashud och glans pa ogonen nar jag tankte tillbaka pa resan. Den har varit valdigt lyckad. Sag aven att han kopt nagot till mig, jag har inte kopt nagot till han. Har dock kopt halstabbletter/godis som smakar valdigt illa sa jag kanske bjuder honom pa det.


Ser och hor att vadret ar vardelelost, gor det inte roligare att komma hem.


Imorgonkvall blir det traning med Hasselby. det ska bli valdigt roligt, undrar om man tappat nagot, ehh.


A ja, nu ska jag checka in vaskan och leta ratt pa Sasan. Sedan flyg over Atlanten

 
 
Ingen bild

Mamma Lena

21 februari 2010 18:41

Härligt att du är tillbaka.
Hahaha vad roligt det var det där med solbrännan :-)
Så vi kommer att möta en vit Alexander på Arlanda.
Jag är så glad att du kommer hem imorgon men det blir också tufft. Tycker verkligen synd om er att komma hem till detta väder. Men vi syns snart.

Puss och kram

 
Ingen bild

hej då...

21 februari 2010 18:49

du ser ut och haft de bra sissta veckan.välkommen hem till sverige igen.de har varit kul o fått följt med framför datorn på denna resa.lycka till hemma här i swe.

 
Ingen bild

Mamma Lena

22 februari 2010 12:18

Stackars, stackars er som kommer hem till det här j...a vädret.

 
Ingen bild

Ronaldo

22 februari 2010 17:33

Välkomna hem - har varit fantastiskt att följa med er på bloggen på er grymma resa.
TACK!

 
Ingen bild

Loca

23 februari 2010 11:38

Välkomna hem till detta iskalla vita helvete! Hoppas brännan håller i dig ett tag till (självklart är det rent nonsens det där 'ämnet' Sasan snackar om, snarare är det lysrören i flygplan som är osmickrande)

Ta hand om er!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexochsasan - 25 februari 2010 15:27

Då: Vaknar upp vid 11 och kände efter, Hur dåligt mår jag efter gårdagens Capifruta? Oftast inte alls. Ska jag gå ned till poolen eller till stranden? Det blir stranden.   Nu: Alarmet ringer vid 7, det är iskallt i rummet för att inte prata om hu...

Av alexochsasan - 21 februari 2010 17:16

Jag har ju da varit i Porto Seguro och traffat Maria Clara de senaste dagarna och det sag ut sahar. Blev saklart fest nar jag kom och halsade pa! Var helt sjukt trott dock nar vi kom hem runt 8 pa morgonen.   Fardigfestat, sa vi valde att d...

Av alexochsasan - 20 februari 2010 01:27

Inte trodde jag att denna stund skulle komma när jag först började skriva i denna blogg för ungefär fem månader och två veckor sedan. Minns det som igår när jag vinkade hej då till min då gråtande mamma, fick skjuts av storebror till Arlanda, gav han...

Av alexochsasan - 19 februari 2010 19:24

Hej igen! Vi har hittat ett par grannar tvärs över oss som är ett gäng på 10 pers och bor i en liten tvåa. Dom är från huvudstaden Brasilia och typ 2 av dom kan engelska. Vi har hängt med dom lite på LAPA, vid stranden och lite vid poolen här nedanfö...

Av alexochsasan - 18 februari 2010 16:10

Ja, de måste erkännas - han var lite deppig, lite ledsen och var självklart sugen på alkohol den sista dagen han var här. Jag kände mig inte riktigt sugen så jag stannade hemma och tog det lagom lugnt. Det medför såklart att någon gång skulle Alex oc...

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards