Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

hejdå! /Alexander

Av alexochsasan - 16 februari 2010 04:21

Ja du mamma, varför pumpar jag ut blogginlägg som om det inte finns nån morgondag?! För det finns det väl? Det hoppas jag för att jag har fått nog av det här!! Hur kul är det egntligentt vara full varje dag, ragga snyggar brasilianskor och sova hur länga man vill, värdelöst!


 När ni troligen läser det här så harv jag lämnat Rio och troligen befinner mig på nån flygplats i Brasilien. Varför undrar ni?! Är det för att jag tröttnat på mina vänner, tröttnat på att vara pappa, eller helt enkelt bara tröttnat på att festa hela tiden?


Självklart inte! eller va fan, vi ska inte ljuga. Jag är väldigt trött på det så nu drar jag. Sasan sorry, jag skiter i det här nu. Antar du läser det här imorgon så fort du vaknar då datorn verkar ha varit  en tredjedel av din matochsovklocka. Jag tar första bästa flyg någonstans. Känner att jag behöver lite tid för mig själv och kommer utnyttja dessa dagar för det. Haft det väldigt bra med dig men tillslut får man helt enkelt nog.


Dock kan jag erkänna redan nu att jag kommer vara orolig om jag kommer se dig i Sampa den 21 feb. 16,55 går flyget. Möt mig vid gaten, jag har på mig ett par gröna skjorts om du inte kommer ihåg hur jag ser ut. Hoppas verkligen vi ses där, längtar!


hur som helst


Jag återkommer med hur det här utvecklar sig. Förhoppningsvis redan om några timmar..


hejdå

 
 
Ingen bild

Mamma Lena

16 februari 2010 06:51

Men Alexander! Hoppas du vet vad du gör och det tror jag. Vi ska se till att du får det bra när du kommer hem. Var bara försiktig. Jag älskar dig!

Puss och kram

 
Ingen bild

Loca

16 februari 2010 13:13

Ha det så bra i bahia eller vart du skulle! Hoppas sista veckan blir fantastisk!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexochsasan - 25 februari 2010 15:27

Då: Vaknar upp vid 11 och kände efter, Hur dåligt mår jag efter gårdagens Capifruta? Oftast inte alls. Ska jag gå ned till poolen eller till stranden? Det blir stranden.   Nu: Alarmet ringer vid 7, det är iskallt i rummet för att inte prata om hu...

Av alexochsasan - 21 februari 2010 17:41

Tankte skriva ett nar jag kommer hem ocksa sa ni vet att jag mar bra! Har varit i paradiset och har inte haft tillgang till internet men du behover inte vara orolig mamma. Kommer med Iberia 3322 klockan 14,20 till Arlanda imorgon.   Sitter just n...

Av alexochsasan - 21 februari 2010 17:16

Jag har ju da varit i Porto Seguro och traffat Maria Clara de senaste dagarna och det sag ut sahar. Blev saklart fest nar jag kom och halsade pa! Var helt sjukt trott dock nar vi kom hem runt 8 pa morgonen.   Fardigfestat, sa vi valde att d...

Av alexochsasan - 20 februari 2010 01:27

Inte trodde jag att denna stund skulle komma när jag först började skriva i denna blogg för ungefär fem månader och två veckor sedan. Minns det som igår när jag vinkade hej då till min då gråtande mamma, fick skjuts av storebror till Arlanda, gav han...

Av alexochsasan - 19 februari 2010 19:24

Hej igen! Vi har hittat ett par grannar tvärs över oss som är ett gäng på 10 pers och bor i en liten tvåa. Dom är från huvudstaden Brasilia och typ 2 av dom kan engelska. Vi har hängt med dom lite på LAPA, vid stranden och lite vid poolen här nedanfö...

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards