Alla inlägg den 13 februari 2010

Av alexochsasan - 13 februari 2010 08:53

Ok, ikväll så har jag varit på två gatufester, dock finns det bilder på att Sasan varit på minst en av dessa men min kamera blev snodd ur min ficka trots att jag kollade den stenhårt, fan!


Roligt är dock att förutom idag har jag träffat folk jag känner på de senaste fem festerna jag varit på, Ikväll bröts dock sviten men byggs upp med att jag träffa några från värmland som jag hade gemensamma vänner med. Liten värld!


Kamera plus 10 bilder på mig och Sasan i våra små badbyxor försvann ,Fan!


Blir semimycket blilder från och med nu, fan fan fan.


Det ända bra var att min förra kamera som var bra försvann i BA.

Sasan har köpt en ny åt mig som höll ungefär samma kvalité som David håller i innebandy. Värdelös helt enkelt. Så jag tänkte ändå lägga den bredvid min kompass i garderoben när jag kommer hem.


Hawks se till att vinn, förlåt Hacke och Vårtan, det var Garry!


A ja nu ska jag sova på soffan


fan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards