Alla inlägg den 17 februari 2010

Av alexochsasan - 17 februari 2010 00:25

Har forflyttat mig norrut. Gick upp  tidigt imorse for att ta bussen till flygplatsen. Funkade utmarkt. For att spara lite pengar har jag bokat en resa som forst gar norrut till Belo Horizonte. Darifran vander jag och aker soderut till Sampa. Val dar flyger jag norrut till en stad vid kusten som heter Portu Seguro. Val har har jag traffat en god van. Bilder kommer senare i veckan!


Resan gick bra trots att jag har stora problem med min mage. Magproblem och 2-3 h somn ar inte de optimala forutsattningar for att krangla med flyg en hel dag. Ater medicin som om de vore tic tacs men magen fortsatter krangla. Var bara egentligen ett problem med resan. Jag har turen att personen vid incheckningen av vaskan kan engelska. Hon sager att bagaget flyttas automatiskt och jag bohever bara hamta ut vaskan i Porto seguro. Dum nog litar jag blint pa detta.


Vid Belo horizonte gar jag forbi ett bad dar man hamtar sin vaska och jag ser min vaska turligt nog pa bandet. Letar reda pa personal som skickar mig vidare till andra  personer och tillslut kan nan engelska. Han pastar att jag maste checka in och ut vaskan och att det inte sker automatiskt. Detta gor jag. Kanns som jag hade riktigt flyt som inte forlorade mitt bagage.


NU maste jag vila lite for ikvall ar det nan kand fest som ar mellan 1-8 pa morgonen.


Hur som helst har allt gatt bra 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards