Alla inlägg den 18 februari 2010

Av alexochsasan - 18 februari 2010 16:10

Ja, de måste erkännas - han var lite deppig, lite ledsen och var självklart sugen på alkohol den sista dagen han var här. Jag kände mig inte riktigt sugen så jag stannade hemma och tog det lagom lugnt. Det medför såklart att någon gång skulle Alex och Garry komma hem lagom kalasfulla. Kanske inte den bästa idén eftersom Alex skulle ta en buss runt halv 7 på morgonen. Här har Ni ett axplock på bilder från natten de båda kom hem:


             


Som Ni ser på stöket bakom personerna så hade han inte riktigt packat klart..

  Men det gick bra tillslut ändå. Ha en bra resa!


Annars då? Ja, ni som är skadeglada så kan jag meddela att karnevalen är mer eller mindre slut och just idag regnar det något. Kul va? Kanske lika bra att åka hem alltså. Hoppas iaf vädret ljusnar de sista dagarna jag är här. Alex - hur har du det? Livstecken, tack?


Satt ute på balkongen och tänkte att nån gång måste det vara en gatufest utanför oss. Och jag fick se vad jag ville. Dock ej det enklaste att sitta hemma och koppla av framför teven. 


Tre bilder nedanför vår balkong.

 


   



Dags för gatufest, och folk förde ett jäkla liv!     


Som sagt - allt verkar lugnat ner sig nu, och nu är det inte många dagar kvar tills planet från Sao Paolo åker till Sverige. Bokade bussbiljett idag från Rio till sampa som ska ta 6 timmar. Starttid: 7.30 Förhoppningsvis väntar Alex på mig på flygplatsen. Annars vore det jobbigt..


Nytt inlägg inom kort, ha det bra sålänge!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards