Alla inlägg den 23 november 2009

Av alexochsasan - 23 november 2009 04:17

Tar ett snabbt inlagg innan vi tar och lagger oss. Har kommit hem efter en seriematch mellan Boca Juniors och Gimnasia La Plata. Matchen slutade 4-0 till Boca som forovrigt dominerade matchen totalt. Vi hamnade ratt in i den stora klacken, och ni kan ana hur mycket jag angrade mig att jag tog med mig systemkameran. Den lamnade inte vaskan en enda sekund om man sager sa..


Berattar lite mer sedan om sjalva inramningen av matchen, och lite annat smaroligt under matchen lite senare.

De trakiga var att taxichaufforen lurade av oss pa en del pengar. Han gjorde det riktigt bra och det ska han ha cred for. Ska avsloja hans teknik for Er lite senare, men jag rader er att inte ta lardom av det! Kanns dock bra att karman kommer sakta men sakert sara honom, vilket jag ser fram emot.


Adios!

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards