Alla inlägg den 16 november 2009

Av alexochsasan - 16 november 2009 03:13

Manga kanske tror att vi bara super och festar pa den har resan men det ar inte sant, ibland ser vi pa bio ocksa. Idag var jag och Sasan pa Saw 6. Tankte ge er en liten update pa mina biobesok i sydamerika. Det ar mycket prisvart att ga pa bio har. Idag ville dom ha 35 spann for en biljett men da kastade jag upp mitt studenkort som gick ut for nan manad sen sa fick vi tva biljetter av priset for en. I brasilen var det lite dyrare, typ 30 spann for studenter. A ja, har kommer filmerna!


Antichrist

Lars von Triers film som handlar om ett par som ar med om en tragedi varpa kvinnan blir crazy. De aker ut i skogen till sin stuga dar de forsoker bota henne med terapi.


Ni som kanner mig vet att jag gillar att se laskiga filmer men den har var sjukt laskig. Mar fortfarande daligt nar jag tanker pa den. Tycker dock att den var valdigt bra och om ni gillar laskig film sa ar den ett maste. Ni som latsas vara filmtontar och garna sager saker som "jag gillade dialogen" eller "ljuskillen gjorde verkligen ett bra jobb" kommer garanterat gilla filmen for den ar mycket vacker. Kan nan se den och sen maila och sag vad ni tycker, behover prata av mig filmen med nagon!


Betyg: Tva brasilanskor


Without

Kate Beckinsale springer omkring i minusgrader och forsoker losa ett mystiskt mord.


Inte ens en snygg Kate Beckinsale kan bara upp den har filmen, den ar inte bra.


Betyg: En chilienska


The taking of Pelham 123

J. Travolta och D.Washington spelar mot varandra i en film som handlar om nagra banditer som tar en tunnelbanevagn som gisslan.


Travolta ar cool och var val en helt ok film.


Betyg: En argentinska


Saw 6

Folk som blir fangade av en seriemordare maste offra en arm eller ett ben for att bli fria och borja vardesatta sitt liv.


Jag gillar ju faktiskt Sawfilmerna. Man vet vad man far liksom, blod och mera blod. Tycker det ar helt ok underhallning men inte mera.


Betyg: En argentinska




Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards