Alla inlägg den 22 november 2009

Av alexochsasan - 22 november 2009 06:52

Sasan: Ska vi fraga grabbarna va de ska gora medan vi drar och gymar? Ska vi ta nyklarna?

Alex: Ah, vi ger dom ett par nyklar sa far de gora va de vill.


Valdigt latt att vara sa sjukt bekvam av sig, vi traffade ju dom for tva dagar sedan pa ett hostel och helt plotsligt drar vi till gymet och lamnar vara packningar, alla vardesaker hemma med ett par skottar som ocksa har vara nycklar?


Ska vi dra ett "varsta-som-kan-handa scenario"? Ja varfor inte..

Vad hinner man gora under 90 minuter? Forstora allt i lagenheten, ta vara pass, pengar, den trasiga datorn, vara musikspelare, vara klader, ringa hem till sina vanner i Skottland. Vilken marddrom egentligen. Hade blivit jobbigt att forklara allt de dar hos vara forsakringsbolag. "Eh, vi lamnade ett par nyklar till 2 skottska snubbar som vi traffade pa fyllan for 2 dagar sedan". Tveksamt om de koper det.


Med andra ord - Anders, tack for kommentaren. Givetvis ska vi vara mer aktsamma!


Varfor bloggar jag sa sent en lordag kvall da? Jo jag valde att stanna hemma nykter helt sjalv faktiskt. Alex ringde for ett tag sen hem hit och sa att allt va okej, sa det kanns tryggt. Han lat inte speciellt nykter dock, aterstar att se dagen efter.

Vi har VEKRLIGEN kommit igang med traningen nu. Kanns riktigt bra maste jag saga. Man mar verkligen battre efter ett tungt traningspass. Sjukt dock att jag kan konstatera det nu nar jag ar 25 ar gammal och har idrottat i drygt halva mitt liv. Men sa ere, vill Ni ma bra - trana! Aven under en dromresa som denna.


Ska bli kul att se Boca imorrn! Stora stjarnor som Juan Roman Riquelme och Martin Palermo kommer troligtvis starta (ryktats om skador) och det ska bli hur kul som helst att se matchen! Arenan som heter La Bombonera (som betyder typ chokladasken, ratt gulligt) tar runt 57 tusen pers. Raknar med minst 30. Kommer ocksa ta med min proffskamera ocksa. Kalla det dumdristigt, men det har verkligen varit dundersakert nar vi suttit pa familjesektionen och tittat pa fotboll. Bilder laggs upp sa fort tillfalle ges efter matchen!


Vad gjorde jag da sjalv i ett morkt rum med en stationar dator kopplat till internet?

Men skarp er! Varfor tror Ni alltid det varsta om mig? Finns battre saker att gora an att gora det ni ALLA som laser bloggen tror, va sa sakra pa det!


Jag drog igang en pokersession. De va meningen att ja skulle spela i typ 2-3 timmar, men de slutade med att ja lirade drygt 7-8 timmar ist. Och det var nog bra att jag fortsatte spela, for jag lyckades namnligen inkassera hela 4652 dollar! Spelade helt okej, alltid roligt att spela under helger da fylla ligger bakom en del tveksamma beslut, vilket jag givetvis utnyttjar i den man jag kan. Mycket skont, nu kan man sova gott inatt (av de som ar kvar dvs). Imorgon ska man upp tidigt for att kopa biljetter. Tror det att dra pa sig oronpropparna, da man aldrig vet hur de kommer lata nar tva fulla skottar och en full svenne kommer ragglandes in.


Vad spelar jag da? Texas holdem heter det.


Dags att sova. Vi hors sen!


/Adios!

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards