Alla inlägg den 6 november 2009

Av alexochsasan - 6 november 2009 22:44

Är det bara jag som tycker det är mycket roligt när Alex fyllebloggar? Två kvällar på raken dessutom? Hur kul som helst. Bara vakna, kolla in bloggen och se massa punkter, stavfel och annat skit som skrivs när man är full. Med andra ord - NY OMRÖSTNING UPPLAGD, VAR GOD SVARA SNARAST!


Idag har vi varit turistiga. Åt först lunch med våra engelska bundistjejer som vi hittat här i Chile. Vi åt Endoladas, vilket är typ som calzone fast Chiliensk och mycket mindre, men mycket gott! Ska tilläggas att jag och Alex var som vanligt bakfulla och Ni vet hur det är när man inte mår så bra dagen efter en fylla men känner sig ändå som en papperskorg - bara kunna äta allt och hur mycket som helst i ens närhet. Tror Ni vet vad jag pratar om. Sedan skildes vi åt, då tjejerna var tvugna att köpa nya skor för deras utekväll. Vi drog istället upp med ett tåg till ett berg där en stor staty som kännetecknar nåt religiöst finns.


 

Perfekt imitation!


 

Vansinnigt fin utsikt!


 

Sånt här skit kostade ju pengar! Värt 3kr, antar jag för 5 minuters kik.



Ikväll då? Drumnbassfest! I en stor lokal där TheEGO räknar med runt 1000 besökare. Vi är VIPgäster. Kan bli galet. Partykameran är laddad och troligtvis läggs bilder upp imorgon från festen. Om inte Alex lyckas fylleblogga upp några bilder inatt - återstår att se!


Adios!





Av alexochsasan - 6 november 2009 08:19

Eftersom fyllebloggandert var sa bra sa tar vi en till. Hade lite angest nar jag vaknade i morse och kom pa att jag bloggade och skickade lite mail innan jag somnade igar *ni som fick mail kan troligen bara ignorera dessa eller lagga dem till spam mailen^. Vaknade pigg som en larka runt 11 och gick ned och fifflade lite med datorn. kande att jag borde sova lite mera och gick och la mig. Nar jag vaknade runt 14 sa madde jag sa jakla daligt, sjukt bakis.


Sasan vaknade ocksa runt 14 och ville hanga vid poolen. Sasan badade som om det inte fanns nan morgondag medan jag toksomnade pa graset bredvid. Finns en bra video pa detta fran Sasans tidigare inlagg dar jag sover som en stock med ansiktet mot graset.


Runt sex gick vi och at och sedan drog vi till Kat for att festa. Festen var ok men jag vet inte riktigt vad jag tycker om hennes Chilevanner. Far lagga ut lite bilder imorgon. Ska dock pa sushilunch om jag vaknar i tid. Vad ar grejen med chiletjejer. I sverige ar de flesta valdigt sota. Har finns det typ ingen. Kanske for van med brassetjejer?


Nu ska jag sova. Har dock fatt en miljard bett. Kat s van  Anna stallde snabbt diagnosen Bedbuggs men ja ar tveksam pa hennes medicinska utbildning och att hon varit valdigt full nar vi traffat henne.


Loca< Hopas du ar nojd nu nar jag skart ned pa punkterna


saknar er

Alexander

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards