Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av alexochsasan - 26 oktober 2009 02:29


Fick en länk av Sofia nu när jag inte gör något på detta hostel. Ett litet test som avgör om man dricker för mycket alkohol eller inte. Jag tycker om alkohol men inte visste jag att detta testresultat skulle komma fram...


Trodde över orange, men känns som att den största rektangeln hamnade lite för mycket åt höger.

   

Inget av detta låter bra alls..

 

Ja va tycker jag egentligen om mitt testresultat?

Ni kan själva göra testet om Ni vill på www.iq.se.


Vi har haft lite ångest nu över detta, så vi valde att vara nyktra även ikväll också. De hemska är att vi typ minns inte när vi var nyktra 2 dagar i sträck. Sjukt, men sant. Jaja, mer nyktra kvällar kommer det bli för man mår ganska bra och man är utvilad när man vaknar! Idag har vi hängt på stan, sagt hejdå till en rätt trevlig irländare (han med ölen på huvudet på tidigare bilder). Precis innan vi sa hej då frågade han om jag ville låna hans externa HD med massa filmer och musik på. Ja, varför inte? Fin gest av han, han säger att han kommer och besöker oss i Buenos Aires vilket vi ser fram emot.


Både jag och Alex fick en mängd myggbett inatt. Har inte varit några problem alls annars. KAN det bero på att myggor inte kände någon lukt av alkohol och bestämde sig för att festa hos oss inatt?! Sjukt isådana fall. Hoppas att så inte var fallet, nästan rädd att lägga mig nykter om så är fallet..


Jaja, sov gott! Tchau

Tchau!



Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards