Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av alexochsasan - 19 oktober 2009 22:20

Fan för Er som säger att jag har blivit tjock. Trodde Ni var människor som ville berätta saker och ting som man vill höra - typ att jag ser mer tränad ut än någonsin! Men det är okej, mer än okej. Jag vet att jag unnar mig lite mer än vanligt, jag är på min livs resa, jag äter, umgås, dricker, har det hur bra som helst, så jag tar allt med en nypa salt.


Men nästa gång - skriv att ja typ har snygga armar eller nåt. Välvårdat hår. Nånting bara.


Idag har vi åkt sandboard (!). Hur häftigt som helst. Fick hyra en varsin bräda för ca 40kr timmen att åka på. Kul var det. Illa gjorde ja mig. Och det var bland det jobbigaste jag gjort på denna resa. Att efter ett stappligt åk försöka hasa sig upp igen. Genom mjuk sand, ta 70cmsteg för att sedan sjunka tillbaka 40. Tog på krafterna. Men detta måste göras om. Får se om jag vågar ta med min stora kamera till detta, jobbigt om man skulle få in massa sand i linsen. Vore dock skönt att få hem laddaren vi beställt från ebay så fort som möjligt.


Efteråt åt jag och Alex en stor köttbit med tillbehör precis vid stranden. Med 3 hemlösa hundar. Alla bruna och lagom stora. Rätt mysigt.


Oktoberfesten då? Jodå, tjejen mailade mig en del bilder. Obrigado, Jessica de Miranda Paulo!

       


Ikväll ryktas det om pokerkväll(!) på hostlet. Får se hur det kommer gå. Funderar på att inte säga något om min tillfälliga profession, så ja slipper ha all press på mig. Men visst spelar jag för att vinna!


Tchau!




Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards