Alla inlägg den 29 september 2009

Av alexochsasan - 29 september 2009 03:50

Hej.






Allt bra alla?


Har egentligen inte tid att skriva sa mycket. Tradlost internet funkar ej pa min dator, och denna dator far bara ockuperas 30 min per person per dag. Sa de blir valdigt lite bloggande de 3 dagarna vi ar har.

Men stallet ar grymt.

Hostlet vart framrostat som de basta hostlet forra aret, och det marks. Trots kass engelska fran personalen trivs vi mycket bra. Hostlet ligger precis vid stranden och allt kanns verkligen superbra.


Taget som vi akte hit med var magiskt. Nar jag kan surfa pa min dator kommer jag att lagga upp lite bilder. Hall utkik!


Brasiliens kalender ar konstig. Mandag skrivs langst bak om Ni forstar. Sa istallet for att aka hem pa fredag aker vi hem pa torsdag. Biljetten var inte heller ombokningsbar, sa de far vara. Trist.

Sa pa torsdag kommer ja nog kunna blogga flitigare an nagonsin - hoppas Ni langtar lika mycket som jag.

Vill Ni veta mer om Ilha do Mel - googla. Grym plats verkligen.


Kommentarsvar:

Allt som har med Yatzy att gora - kande pa mig att jag hade fel. 50 kr fattigare. Damn it!

Joel - tror nog du do for tjejer i detta land. Med all respekt for Sofia, som jag tycker ar finast i varlden, finns det nog ingen annan plats med snyggare tjejer. Synd att du ej foljde me, din jobbare! Du missar massvis av ALLT!

Lena - vi ska forsoka trana sa gott vi kan. Tyvarr ej sa prioriterat under semester. Mycket annat som behover goras. Men vi jobbar pa det!

Sofia - Haha. Men du som kanner mig val vet att ja aldrig kommer bli tjock. Kanske lite latt overviktig, men ej tjock! Blir du min personliga tranare om/NAR jag overstiger 80kg?


Som sagt - hor av mig med mindre text och mer bilder nar jag har tid !


Tchau!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards