Alla inlägg den 12 december 2009

Av alexochsasan - 12 december 2009 11:03

Kommer hem och ser hur manga som gratulerat mig redan. Uppskattar det verkligen! Verkligen jattemycket! NU ska jag sova och invanta hur det kanns att vakna och vara 26 ar gammal.


puss och kram Alexander

Av alexochsasan - 12 december 2009 06:15

Ni vet dessa stunder da man bara blir sa sjukt sugen pa att ta en redbull? Sedan maste man faktiskt tillagga att det AR ganska speciellt att vara i en lagenhet i Buenos Aires. Kanske var lite overdrivet att fira det genom att dricka Alex redbull som han bart pa i ett antal veckor, men allt ar relativt. Smakade bra faktiskt..


Annars har det bara varit gammalt vardagslunk har borta i Argentina. Vadret ar superhett och vi ater alltsom oftast god och trevlig mat nar vi val ar hungriga. Dock har pokern gatt lite halvt trogt vilket jag givetvis hoppas pa andring pa! Tar pa ens kapacitet nar man star och trampar vatten, men jag ska jobba mitt basta for att vanda den negativa trenden!


Vi har haft planer pa att aka till Mar del Plata - en otroligt fin stad med fantastiskt strandliv. Men nu verkar det inte bli sa. Det kanns som att vi kommer nog fa nog av strandliv nar vi befinner oss i Rio - som enligt Alex ar varldens coolaste stad.


Om jag har daligt samvete over redbullen? Ah, lite kanske.


Nu dags for lite somn.


Ar trott.


Adios!

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards