Alla inlägg den 10 december 2009

Av alexochsasan - 10 december 2009 21:54

Mina senaste dagar har sett ut sa har. Jag och Cathal har varit pa en sjukt bra konsert. Det var ett reggea band fran USA som spelade beatles, pink floyd och Radiohead covers pa sitt egna satt. Jakligt bra! Blir att ladda hem nar jag kommer hem. Dock blev Cathal valdigt full och kvallen slutade i att jag och Sasan fick ta hand om honom.


Ni som hangt med pa bloggen vet att jag var "tvungen" att kopa en redbull for ca 43 kronor Vid vattenfallen. Denna redbull har jag bart med mig och tankt dricka vid nagot speciellt tillfalle. Nar Cathal var som fullast efter vi kommit hem fran konserten ville han dricka redbullvodka. Han tar tva redbull ur kylen och plotsligt staller han tillbaka den ena och sager

- O just det, det dar ar ju din speciella redbull.

Tycker det ar riktigt stort av han att komma ihag det! Tack Cathal.


Jag hade lyckats fixa fribiljetter till en kand klubb i mandags sa jag och Sasan drog pa den, Fattar inte varfor folk gillar att dra till stora klubbar dar musiken ar sa hog att man inte kan prata och det ar sa trangt att man inte kan ga. Kanske borjar jag bli gammal, fyller ju ar pa lordag.


Har aven varit ute och shoppat lite, blivit nan t shirt. Pa lordag far jag frammande sa det ser jag mycket fram emot.


Igar var vi pa argentinskrockkonsert pa en bar ocksa, var ok.


 Och just ja, en nykter Sasan drack upp min speciella redbull igar.

Presentation


Vi chillar i Sydamerika 13 september till 22 februari

Omröstning

Tycker ni att det är dags att vi kommer hem nu?
 Ja, vi saknar er
 Nej, stanna längre
 Va?! Har ni varit borta?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards